tisdag 26 januari 2010

Idag ska jag på mitt första å i morron mitt andra klädparty.
Jag ska åka hem till 2 mammor som bett mig komma å visa kläder och tyger. Känns riktigt spännande att prova på.
Visar några av plaggen som jag tar med i kväll.




Klänning & puffbyxa , storl 98/104.
Mönster : Eget.
Beställning av kompis C. Ska bli present till en ettåring.







Kjol i velour och tights i bomul/ lycra, storl 98/104.




Tunika, klänning och tights i underbar mjuk velour. Storl 98/104,






Vågor i blått / turkost. Tröja, leggings & puffbyxa. Storl. 98/104.




4 kommentarer:

Mimmi sa...

Spännande! Lycka till!

.designk.carbin sa...

Tack:)

lilla hjärtat sa...

Underbara set. Lycka till! Va roligt.Vill bara tala om att du har vågorna åt olika håll på byxorna....bara så du vet.

Jonglören sa...

Vad skoj det låter. Det skulle jag också vilja få förfrågan om - om några år i alla fall :-). Du får säkert flera beställningar så snygga kläder som du syr. Lycka till!