tisdag 19 januari 2010

...Har fått denna fina utmärkelse av äppel päppel design, jag upskattar det verkligen. Tack snälla.

Med denna utmärkelse följer att man ska...

-Kopiera awarden på din blogg.

-Länka till personens som gett dig den

-Berätta 7 intresanta fakta om dig själv

-välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till

-Länka till deras bloggar

- Lämna en kommentar i deras bloggaratt du gett dem denna award.

7 Saker om mig själv.

-Är uppvuxen i Rosvik

- Firade i måndags att jag och min man varit tillsammans i 17 !! år låter som jag är jättegammal...

-Var på en anställningsintervju igår tisdag, håller tummarna...

-Blir det inget av med anställningen så satsar jag nog på sömnaden och tygförsäljning..

- Har lite städnojja

-Tillbringar gärna mycket tid i sommarstugan och på sjön.

- Vill fira nästa jul och nyår med bästa vännerna i något varmt land.... Thailand är aldrig fel...

Och awarden går till...

m.j.o.e

felix lycklig

Johanna Ahlard

Bustråden

PION design

Klaramedk

Jennys dagar

Billa ba

1 kommentar:

KlaramedK sa...

ååå va kul!! och tack för den fina utmärkelsen!! :=)

jättetack!!