tisdag 3 november 2009

Underbara, hjälpsamma människor.

Måste bara berätta vad som hänt mig de senaste dagarna, det finns så många underbara människor.
Min man tog med några mössor & dregglisar till jobbet förra veckan och delade ut till två arbetskamrater som är mormor & farmor, mössorna gjorde succe vilket är jätteroligt:)
Detta resulterade i att en av döttrarna ville ta med mina mössor, dregglisar & kläder och visa för b.l.a. en kvinna som äger en butik i Älvsbyn , javisst sa jag gärna för mig.

Jag packade ihop de jag hade färdigsytt och skickade de med min man osv.... grejerna verkar ha gjort succe även där å inte nog med detta utan igår kväll blev jag uppringd av en kvinna från folkhögskolan i Älvsbyn som undrade om jag ville vara med på en markand nu på torsdag, tyvärr har jag inte möjlighet då jag är upptagen på annat håll. Då frågar denna trevliga kvinna om de får sälja mina saker ändå fast jag inte är på plats, javisst sa jag.

Jag fick även tipps om en julmaknad som ska vara i Storforsen, tror att det kommer att bli supermysigt. Är det någon annan som är intreserad så kontakta mig för kontaktuppgifter.

Visst är det underbart med sådana människor :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Jag var på kalas hos mamman från folkhögskolan när hon tog fram och visade kläderna, och jag blev helt såld. Va duktigt du är och vilka glada tyger!!! Alla tre barnen fick var sin ny mössa + en tröja till minstingen. På farsdag dagen efter träffade jag min mans bror och han undrade var vi köpt de snygga mössorna så han fick adressen. Så snart får du nog mer beställningar:) MVH Linnea Jonsson Älvsbyn