tisdag 3 november 2009

Moln när de är som bäst :)

PICT0221 PICT0217 PICT0216 PICT0219

Molntygen kan jag aldrig få nog av, de är så fina:)

Det här är plaggen är beställda av två glada mammor som ofta handlar av mig. Tack snälla C & E.

Brun klänning med röda muddar

Leggings , tröja , ballongkjol & en enkel trekantskjol i rött.

Grön trekantskjol samt brun ballongkjol.

PICT0222

Här är en syskonmatchning som jag blev riktigt nöjd med.

Jeans till storebror & ballongkjol med jeansleggings till lillasyster.

jeansen & leggingsarna har gul / orange sömmar som matchar bra till muddarna.

mönster har jag ritat själv.

Gillar du plaggen ??? Beställning via mail.

www.designk.carbin@hotmail.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kläder , vill ha, vill ha :).....
De e så duktig.
/Sara

Cecilia sa...

Roligt att hitta till din blogg. Fina molnkläder, jag har massor av molntyg men har inte kommit mig för att sy något av det ännu :)

.designk.carbin sa...

Tack för de fina orden .