måndag 19 oktober 2009

Beställning

 

PICT0134

PICT0135 PICT0140

En beställning !

Två härliga mammor var förbi en kväll å ville beställa kläder.

Efter en stunds funderande blev de dessa tyger som de valde¨å sedan fick jag fria händer. Husvagnstyget hade jag bara lite kvar av så de fick bli lite pusslande. Byxan fick en ficka som detalj, överst på fickan sydde jag fast ett resår , vilket jag tycker är snyggt.

Tröjan på den övre bilden är sydd i ett tyg från Fabric fairy , helt underbart i kvalite å färg, – brunt med turkost och vitt.

Gillar du tygerna å vill har nåt sytt av dem ? gör en beställning via min mail.

designk.carbin@hotmail.com

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Snygga kläder, fin färgkombination!!

.designk.carbin sa...

kul att du hittat till min sida, tack för de fina orden
/ K.